סיורים קולינריים בתל אביב

סיורים קולינריים בתל אביב

10
על המפית סיורים קולינריים

שישי שוק: סיור טעימות בשוק הכרמל וכרם התימנים סיור אוכל בשוק הכרמל, , תל אביב – יפו

קבוצת יאללה באסטה מזמינה אותך לסיור טעימות משובח בשוק הכרמל וכרם התימנים הצמוד לו. במהלך הסיור ניתן לשמוע על ההיסטוריה של השוק, להכיר את הסצנה הגסטרונומית המקומית ולפגוש דמויות ססגוניות אשר מזוהות עם השוק.
מבוגר ₪150
ילד (14-17) ₪150
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

טועמים עולם: סיור במסעדות המהגרים של דרום תל-אביב סיור אוכל בשוק הכרמל, תל אביב – יפו

ד"ר עמרי יבין, חוקר, מרצה ומדריך טיולים בתל אביב, מזמין אותך לטעום, להרגיש ולהריח את מסעדות המהגרים של דרום תל אביב עם אינספור מנות יוצאות דופן (אינג'רה אריתראית, פאני פורי נפאלי או עסידה סודנית), אנשים טובים וסיפורים מרגשים.
10

קולינריה, וינטג' ושמחת חיים: סיור בשוק הפשפשים של יפו סיור אוכל בשוק הפשפשים, תל אביב – יפו

ליאור, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך להצטרף לסיור שוק מלא בטעמים, ריחות וסיפורים מעניינים. הסיור מלווה באינספור מטעמים ומשקאות שיהפכו לחגיגה של אמיתית.
10

פלאשים וטעמים בשרונה מרקט: באתי, טעמתי, צילמתי סדנת צילום + סיור אוכל בשרונה מרקט, תל אביב – יפו

אור-אל ורועי, מורת דרך מוסמכת וצלם מקצועי, מזמינים אותך לסיור חוויתי, מעצים ומפתיע בשרונה מרקט. הסיור הקולינרי של אור-אל ורועי כולל טעימות של מאכלים מהדוכנים הכי שווים בשוק וסוג של "מיני" סדנת צילום אשר תלמד אותך איך לצלם תמונות מהזווית הנכונה.
מבוגר ₪200
ילד (10-18) ₪150
10

שישי קומפלט: סיור טעימות בלקני בשוק לוינסקי סיור אוכל בשוק לוינסקי, תל אביב – יפו

קבוצת יאללה באסטה, מזמינה אותך לסיור טעימות בלקני אשר יחשוף בפניך את המעדניות, הדוכנים והברים הכי שווים בשוק לוינסקי. הסיור כולל טעימות במסעדות בוטיק ייחודיות וסיור רגלי בשכונת נווה צדק הסמוכה.
10

סיור חיי הלילה של לוינסקי ופלורנטין סיור אוכל בשוק לוינסקי, תל אביב – יפו

יקיר אלקריב, עיתונאי וסופר, מזמין אותך לסיור לילי, מדליק ובועט אשר יחשוף בפניך את המקומות שהתל אביבים יוצאים אליהם בלילות. הסיור כולל הרבה מאוד אוכל, שתיה וסיפורים בלתי נשכחים.
10

מאנצ' המושלם: סיור אוכל מושחת ולא סביר בפלורנטין סיור אוכל בשכונת פלורנטין, תל אביב – יפו

קבוצת בוקא (Bhuka) מציעה לך סיור אוכל מושחת, מפנק ולא סביר בשכונת פלורנטין הצעירה, הפוטוגנית והמפתיעה. במהלך הסיור הקולינרי, ניתן יהיה לטעום מהמסעדות, המעדניות והדוכנים הטובים ביותר בפלורנטין, לחקור את השכונה לאורכה ולרוחבה ולפשוט ליהנות מכל רגע.  
מבוגר ₪220
ילד (5-17) ₪220
10

לא על הסאלוף לבדו: סיור קולינרי מטריף בשוק התקווה סיור אוכל בשוק התקווה, תל אביב – יפו

קבוצת Be Tel Aviv, מציעים לך סיור קולינרי מטריף, מלא הפתעות וסיפורים בשוק התקווה. במהלך הסיור הקולינרי ניתן להיחשף לקסם של שכונת התקווה ולטעום מטעמים, משקאות וקינוחים המיוחדים לשוק התקווה.

סיורים קולינריים בתל אביב - על קצה המפית

מהרבה בחינות, תל אביב היא מדינה בתוך מדינה, כאשר את ההשפעות הקולינריות שלה ניתן להרגיש מהצפון ועד הדרום.

סיור קולינרי בתל אביב יאפשר לך להכיר את השווקים הקסומים שנמצאים בתוכה (שוק הכרמל, שוק הפשפשים, שוק לוינסקי, שוק התקווה, שרונה מרקט או שוק הנמל), להכיר את המקומות הכי שווים בשכונות של תל אביב וכמובן לטעום את האוכל האורבני, המסוגנן והחדשני של תל אביב.

סיור אוכל בתל אביב לא מתאים רק לתיירי חוץ, אלא גם לישראלים שביקרו בעיר עשרות פעמים כיוון שכמעט בכל סיור נוכל לשמוע את הסיפורים המרתקים שלא הכרנו ולבקר בסמטאות שמוכרות רק למקומיים.

סיור קולינרי בתל אביב היא חוויה מיוחדת, שונה ומגבשת שמתאימה ליחידים, זוגות או משפחות. סיור קולינרי בתל אביב היא הדרך הנכונה לחוות את תל אביב וליצור חוויות בלתי נשכחות.