סיורים קולינריים בשוק הכרמל

סיורים קולינריים בשוק הכרמל

10
על המפית סיורים קולינריים

שישי שוק: סיור טעימות בשוק הכרמל וכרם התימנים סיור אוכל בשוק הכרמל, תל אביב

קבוצת יאללה באסטה מזמינה אותך לסיור טעימות משובח בשוק הכרמל וכרם התימנים הצמוד לו. במהלך הסיור ניתן לשמוע על ההיסטוריה של השוק, להכיר את הסצנה הגסטרונומית המקומית ולפגוש דמויות ססגוניות אשר מזוהות עם השוק.
מבוגר ₪150
ילד (14-17) ₪150
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

טעמים ריחות ותרבויות: סיור קולינרי בשוק הכרמל סיור אוכל בשוק הכרמל, תל אביב

דניאל קופר, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור קולינרי מלא טעמים, ריחות ותרבויות רחוקות וקרובות כאחד. הסיור כולל הרבה מאוד אוכל עדתי (טוניסאי, גיאורגי ועוד), היכרות עם חומרי גלם איכותיים וסיפורים בלתי נשכחים.
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

טועמים עולם: סיור במסעדות המהגרים של דרום תל-אביב סיור אוכל בשוק הכרמל, תל אביב

ד"ר עמרי יבין, חוקר, מרצה ומדריך טיולים בתל אביב, מזמין אותך לטעום, להרגיש ולהריח את מסעדות המהגרים של דרום תל אביב עם אינספור מנות יוצאות דופן (אינג'רה אריתראית, פאני פורי נפאלי או עסידה סודנית), אנשים טובים וסיפורים מרגשים.

סיורים קולינריים בשוק הכרמל - על קצה המפית

שוק הכרמל אשר נוסד לפני יותר מ – 80 שנים, נחשב לאחד השווקים הטובים, המוכרים והפופולריים ביותר בתל אביב עם אינספור מסעדות, בסטות ודוכני אוכל אשר מעבירים את הצבעים, הריחות והטעמים של השוק בלי פילטרים מיותרים.

סיור קולינרי בשוק הכרמל יחזיר אותך לתל אביב של פעם, יחשוף בפניך את המקומות הכי נסתרים במתחם השוק ויעניק לך חוויה בלתי נשכחת של טעמים. לעיתים קרובות, סיור קולינרי בשוק הכרמל מאפשר לך לחוות את השוק מזווית אחרת, לשמוע את הסיפורים המרתקים ולבקר בסמטאות החבויות ביותר של שוק הכרמל.