סיורים קולינריים בירושלים

סיורים קולינריים בירושלים

10
על המפית סיורים קולינריים

סיור טעימות מושלם במחנה יהודה ונחלאות סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

קבוצת יאללה באסטה, מזמינה אותך לסיור טעימות מושלם במחנה יהודה והסמטאות הצרות של שכונת נחלאות הסמוכה לו. הסיור הקולינרי כולל טעימות מ – 5-6 דוכנים בשוק הירושלמי, אינספור סיפורים ומפגשים עם הדמויות הצבעוניות ביותר בשוק מחניודה.
מבוגר ₪150
ילד (14-17) ₪150
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

מעורב ירושלמי: סיור טעימות בשוק מחנה יהודה ובנחלאות סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

יוסף שפייזר, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור קולינרי מלא בטעמים, ריחות וצבעים בשוק מחנה יהודה וסמטאות שכונת נחלאות במרכז ירושלים. הסיור הקולינרי כולל הדרכה מקצועית על שוק מחנה יהודה (מחניודה), מעל 10 טעימות מדוכני השוק (מאפים, משקאות, מתוקים וכדומה) ומפגש עם הדמויות הססגוניות של השוק.
מבוגר ₪150
ילד (4-13) ₪150
10

ירושלמי אסלי: סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

קבוצת Be Tel Aviv מציעה לך סיורי קונספט אותנטיים, ייחודיים ומפתיעים בשוק מחנה יהודה בירושלים. במהלך הסיור יהיה ניתן לשוטט בסמטאות שוק מחניודה, לשמוע את הסיפורים האישיים של האנשים המקומיים וליהנות מ – 6 תחנות קולינריות אשר מחליפות ארוחה מלאה.
10

סיור אוכל לא סביר בשוק מחנה יהודה בירושלים! סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

קבוצת בוקא (Bhuka) מציעה לך סיור אוכל לא סביר, לא שגרתי ובעיקר לא נשכח בשוק מחנה יהודה בירושלים. במהלך הסיור הקולינרי ניתן יהיה לא רק לשמוע על ההתפתחות הסצנה הקולינרית בירושלים, אלא גם לטעום אינספור מנות מיוחדות, מפתיעות ומטורפות (ממנה בשרית עם היסטוריה כורדית ועד פרלינים מידיו של שוקלטייר ירושלמי)  אשר ישאירו לך טעם של עוד.
מבוגר ₪220
ילד (5-18) ₪220
10

בין שתי כיכרות: סיור לחיבור והכרת הציבור החרדי סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

אביאל עידן, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור קולינרי, תרבותי ומרגש בשכונות החרדיות של ירושלים. במהלך הסיור התרבותי – קולינרי ניתן יהיה לגלות את העולם החרדי בירושלים, לחקור את השינויים שחלו בו ולטעום מגוון מנות מהמטבח הירושלמי.
10

החיים הסודיים של מאה שערים: סיור מאפיות וצ'ולנטיות סיור אוכל במאה שערים, ירושלים

יוסף שפייזר, מורה דרך מוסמך, אשר יאפשר לך לגלות את העולם הקסום, המרתק והסגור של החרדים בשכונת מאה שערים בירושלים. הסיור הקולינרי יאפשר לך להציץ לחיים הסודיים של החרדים בשכונת מאה שערים, לטעום מספר טעימות במקום (צ'ולנט, מאפים, קיגל , חמוצים וכדומה) ולפגוש את השכנים במקום.
10

מרפדים את הבטן: חלה, קיגל וטשולנט לכבוד שבת סיור אוכל במאה שערים, ירושלים

לאה קופלד, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור קולינרי בין סמטאות מאה שערים ושוק מחנה יהודה. במהלך הסיור ניתן יהיה לטעום מהמאפיות המרכזיות בשכונות החרדיות של ירושלים, לשמוע את הסיפורים ולפגוש את האנשים שעושים את המקום.
כרטיס זוגי ₪140
מבוגר ₪85
10

סיור בעולמם המסקרן של החרדים בירושלים סיור אוכל במאה שערים, ירושלים

נתנאל, מחנך ויזם חברתי אשר הגה את המיזם "מפגשים מחוץ לקופסא", מזמין אותך לסיור מרתק, מאיר עיניים ומפתיע בתוך עולמם של החרדים בשכונת מאה שערים בירושלים. במהלך הסיור, ניתן ללמוד על אורך החיים של החרדים בשכונה, להכיר את המקומות המרכזיים (בתי הכנסת, הישיבות ומרכזי הפנאי) ולטעום מהמסעדות היהודיות הטובות ביותר בשכונת מאה שערים.
מבוגר ₪120
ילד (8-16) ₪80

סיורים קולינריים בירושלים - על קצה המפית

ירושלים, בירת ישראל, מציע לך מגוון רחב של הזדמנויות קולינריות החל מהיכרות עם שוק מחנה יהודה האהוב ועד שכונת מאה שערים המסתורית.

סיור קולינרי בירושלים יאפשר לך לגלות את הסצנה הקולינרית המקומית, להכיר את הדמויות הססגוניות בפסיפס האנושי של ירושלים ולטעום ממיטב המאכלים, המנות המפורסמות וחומרי הגלם המקומיים שאפשר למצוא רק בירושלים.

סיור אוכל בירושלים היא חוויה שונה, צבעונית ומרגשת אשר מתאימה ליחידים, זוגות ומשפחות. לעיתים קרובות, סיור קולינרי בירושלים יאפשר לך לצאת למסע קסום בזמן וליהנות מחוויה אותנטית, רב תרבותית וצבעונית שתשאיר לך טעם של עוד.