סיורים קולינריים במאה שערים

סיורים קולינריים במאה שערים

10

החיים הסודיים של מאה שערים: סיור מאפיות וצ'ולנטיות סיור אוכל במאה שערים, ירושלים

יוסף שפייזר, מורה דרך מוסמך, אשר יאפשר לך לגלות את העולם הקסום, המרתק והסגור של החרדים בשכונת מאה שערים בירושלים. הסיור הקולינרי יאפשר לך להציץ לחיים הסודיים של החרדים בשכונת מאה שערים, לטעום מספר טעימות במקום (צ'ולנט, מאפים, קיגל , חמוצים וכדומה) ולפגוש את השכנים במקום.
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

 מרפדים את הבטן: חלה, קיגל וטשולנט לכבוד שבת סיור אוכל במאה שערים, ירושלים

לאה קופלד, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור קולינרי בין סמטאות מאה שערים ושוק מחנה יהודה. במהלך הסיור ניתן יהיה לטעום מהמאפיות המרכזיות בשכונות החרדיות של ירושלים, לשמוע את הסיפורים ולפגוש את האנשים שעושים את המקום.
כרטיס זוגי ₪140
מבוגר ₪85
10

סיור בעולמם המסקרן של החרדים בירושלים סיור אוכל במאה שערים, ירושלים

נתנאל, מחנך ויזם חברתי אשר הגה את המיזם "מפגשים מחוץ לקופסא", מזמין אותך לסיור מרתק, מאיר עיניים ומפתיע בתוך עולמם של החרדים בשכונת מאה שערים בירושלים. במהלך הסיור, ניתן ללמוד על אורך החיים של החרדים בשכונה, להכיר את המקומות המרכזיים (בתי הכנסת, הישיבות ומרכזי הפנאי) ולטעום מהמסעדות היהודיות הטובות ביותר בשכונת מאה שערים.
מבוגר ₪120
ילד (8-16) ₪80
10
על המפית סיורים קולינריים

סיור וטעימות לקראת שבת בשוק מחנה יהודה ומאה שערים סיור אוכל במאה שערים, ירושלים

עוד סיור מבית יוסף שפייזר, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור קולינרי אשר משלב את שוק מחנה יהודה ביחד עם הצצה לחיים הסודיים של החצרות החסידיות בשכונת מאה שערים. הסיור הקולינרי כולל הדרכה מקצועית על שוק מחנה יהודה (מחניודה), טעימות מדהימות בשוק ובתוך שכונת מאה שערים החרדית.

סיורים קולינריים במאה שערים - על קצה המפית

שכונת מאה שערים בירושלים היא שכונה חרדית ותיקה מאוד, אך במקביל עבור הציבור הרחב היא נסתרת, בלתי מובנת ובלתי ידועה.

סיור קולינרי במאה שערים יאפשר לך להכיר את שכונת מאה שערים לאורכה ולרוחבה, לפגוש את תושבי השכונה החרדים ולטעום מספר מאכלים מהמטבח החרדי-ירושלמי.

סיור אוכל במאה שערים הוא חוויה עוצמתית, מחברת ובלתי נשכחת אשר לא דומה לשום מקום אחר בעולם.