סיורים קולינריים בעכו

סיורים קולינריים בעכו

10
סיורים קולינריים בעכו​

סיור טעימות: משוק עכו עד לנמל סיור אוכל בשוק עכו העתיקה

קבוצת יאללה באסטה מזמינה אותך לסיור טעימות בשוק עכו העתיקה. במהלך ניתן להכיר את 3 השווקים העיקריים של עכו (השוק הלבן, הבאזר הטורקי והשוק העממי), לטעום טעימות מהמנות העונתיות של עכו ולפגוש את האנשים אשר מזוהים עם השוק המקומי.
מבוגר ₪150
ילד (14-17) ₪150
10
סיורים קולינריים בעכו​

טיול קולינרי אותנטי ובלתי נשכח בעכו העתיקה סיור אוכל בשוק עכו העתיקה

עדן, מדריך טיולים מקומי, מזמין אותך לסיור קולינרי אותנטי, קליל ובלתי נשכח בסמטאות של עכו העתיקה. במהלך הסיור ניתן לטעום מ – 4-5 מנות מהמטבח העכואי, לפגוש את האנשים שמאחורי המאכלים המפתיעים וליהנות ממסע רגלי לאורך חמות עכו העתיקה.
מבוגר ₪199
ילד (7-14) ₪149

סיורים קולינריים בעכו - על קצה המפית

עכו היא עיר של ים ויבשה אשר נחשבת לאחת מערי הנמל העתיקות בעולם, כך שתרבות האוכל שבה הושפעה בצורה ישירה מהאנשים, המסעות והתרבויות שעברו בה. במהלך שנת 2001, עכו העתיקה הוכרזה על ידי אונסק”ו כאתר שימור מורשת תרבות עולמית וכתוצאה מכך, הופנו אל העיר תקציבים רבים אשר הובילו לשיפוץ של מנהרת הטמפלרים ואולמות האבירים המסתוריים.

סיור קולינרי בעכו מאפשר לך לשמוע את הסיפורים המרתקים שמאחורי המנות, להיחשף לטעמים אחרים ולעבור בסמטאות שרק המקומיים מכירים לפרטי פרטים.  

כמעט כל סיור אוכל בעכו יכלול הליכה לאורך חומת עכו העתיקה, ביקור בשוק של עכו העתיקה, הבזאר הטורקי, חומות עכו העתיקה,  מנהרת הטמפלרים ונמל עכו. בכל הקשור לפן הקולינרי, עכו היא לא רק עיר של חומוס (למרות שנמצאות בתחומה החומוסיות הטובות ביותר) וניתן למצוא בה מנות משגעות, תבלינים מיוחדים ואינספור ממתקים מסורתיים.