סיורים קולינריים בשרונה מרקט

סיורים קולינריים בשרונה מרקט

10
סיורים קולינריים ברמלה

פלאשים וטעמים בשרונה מרקט: באתי, טעמתי, צילמתי סדנת צילום + סיור אוכל בשרונה מרקט

אור-אל ורועי, מורת דרך מוסמכת וצלם מקצועי, מזמינים אותך לסיור חוויתי, מעצים ומפתיע בשרונה מרקט. הסיור הקולינרי של אור-אל ורועי כולל טעימות של מאכלים מהדוכנים הכי שווים בשוק וסוג של "מיני" סדנת צילום אשר תלמד אותך איך לצלם תמונות מהזווית הנכונה.
מבוגר ₪200
ילד (10-18) ₪150
10
על המפית סיורים קולינריים

בין ברלין ל TLV – סיור במושבה שרונה סיור רגלי בשרונה מרקט

דודי בר סלע, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור מלא סיפורים, אגדות וחוויות בין סמטאות המושבה הטמפלרית שרונה. הסיור כולל ביקור ביקב שנמצא במושבה, אינספור סיפורים מהעבר ואפשרות לחוות את תל אביב מזווית אחרת.

סיורים קולינריים בשוק האוכל שרונה מרקט (Sarona Market) - על קצה המפית

שרונה מרקט (Sarona Market) הוא השוק המקורה הגדול ביותר בישראל. שוק האוכל שרונה מרקט (Sarona Market) נבנה בהשראת השווקים הגדולים בעולם, ביניהם ניתן למצוא את שוק לה בוקריה (La Boqueria) בברצלונה, שוק סן מיגל (Mercado de San Miguel) במדריד, שוק בורו (Borough Market) בלונדון או שוק צ'לסי (Chelsea Market) שבניו יורק.

סיור קולינרי בשרונה מרקט מאפשר לך לטעום, לחוות ולהריח את חומרי הגלם, המנות והטעמים הטובים ביותר בישראל. בנוסף, סיור קולינרי בשרונה מרקט יאפשר לך לשמוע על ההיסטוריה של מושבת הטמפלרים בתל אביב, לפגוש את הדמויות המרכזיות של השוק וליהנות מהפעילויות התרבויות שמתרחשות במקום.

סיור טעימות בשרונה מרקט הוא חוויה קולינרית אחרת, שונה ומפתיעה אשר מיועדת לכל מי שחולם על קולינריה עילית בישראל.