סיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה

סיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה

10
על המפית סיורים קולינריים

סיור טעימות מושלם במחנה יהודה ונחלאות סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

קבוצת יאללה באסטה, מזמינה אותך לסיור טעימות מושלם במחנה יהודה והסמטאות הצרות של שכונת נחלאות הסמוכה לו. הסיור הקולינרי כולל טעימות מ – 5-6 דוכנים בשוק הירושלמי, אינספור סיפורים ומפגשים עם הדמויות הצבעוניות ביותר בשוק מחניודה.
מבוגר ₪150
ילד (14-17) ₪150
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

מעורב ירושלמי: סיור טעימות בשוק מחנה יהודה ובנחלאות סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

יוסף שפייזר, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור קולינרי מלא בטעמים, ריחות וצבעים בשוק מחנה יהודה וסמטאות שכונת נחלאות במרכז ירושלים. הסיור הקולינרי כולל הדרכה מקצועית על שוק מחנה יהודה (מחניודה), מעל 10 טעימות מדוכני השוק (מאפים, משקאות, מתוקים וכדומה) ומפגש עם הדמויות הססגוניות של השוק.
מבוגר ₪150
ילד (4-13) ₪150
10

ירושלמי אסלי: סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

קבוצת Be Tel Aviv מציעה לך סיורי קונספט אותנטיים, ייחודיים ומפתיעים בשוק מחנה יהודה בירושלים. במהלך הסיור יהיה ניתן לשוטט בסמטאות שוק מחניודה, לשמוע את הסיפורים האישיים של האנשים המקומיים וליהנות מ – 6 תחנות קולינריות אשר מחליפות ארוחה מלאה.
10

סיור אוכל לא סביר בשוק מחנה יהודה בירושלים! סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

קבוצת בוקא (Bhuka) מציעה לך סיור אוכל לא סביר, לא שגרתי ובעיקר לא נשכח בשוק מחנה יהודה בירושלים. במהלך הסיור הקולינרי ניתן יהיה לא רק לשמוע על ההתפתחות הסצנה הקולינרית בירושלים, אלא גם לטעום אינספור מנות מיוחדות, מפתיעות ומטורפות (ממנה בשרית עם היסטוריה כורדית ועד פרלינים מידיו של שוקלטייר ירושלמי)  אשר ישאירו לך טעם של עוד.
מבוגר ₪220
ילד (5-18) ₪220
10

בין שתי כיכרות: סיור לחיבור והכרת הציבור החרדי סיור אוכל בשוק מחנה יהודה, ירושלים

אביאל עידן, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור קולינרי, תרבותי ומרגש בשכונות החרדיות של ירושלים. במהלך הסיור התרבותי – קולינרי ניתן יהיה לגלות את העולם החרדי בירושלים, לחקור את השינויים שחלו בו ולטעום מגוון מנות מהמטבח הירושלמי.

סיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה - על קצה המפית

בעיני, שוק מחנה יהודה נחשב לאחד הסמלים של ירושלים. שוק מחניודה אשר הוקם בעשור השני של המאה ה – 21, הפך במרוצת השנים לאחד ממוקדי הבילוי, הפנאי והקניות של ירושלים עם אינספור מסעדות, פאבים ובתי קפה אשר פועלים לצד הדוכנים, החנויות והמעדניות שנמצאות בו.

סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה (מחניודה) יאפשר לך לגלות את המקומות הטובים ביותר בשוק, לפגוש את הסוחרים הצבעוניים ביותר בשוק מחנה יהודה ולשמוע את הסיפורים ממקור ראשון.

סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה בירושלים הוא חוויה צבעונית, מרתקת ומרגשת אשר תישאר איתך לאורך שנים רבות.