סיורים קולינריים בשוק הנמל

סיורים קולינריים בשוק הנמל

10
על המפית סיורים קולינריים

שישי שוק: סיור טעימות בשוק הכרמל וכרם התימנים סיור אוכל בשוק הכרמל, תל אביב

קבוצת יאללה באסטה מזמינה אותך לסיור טעימות משובח בשוק הכרמל וכרם התימנים הצמוד לו. במהלך הסיור ניתן לשמוע על ההיסטוריה של השוק, להכיר את הסצנה הגסטרונומית המקומית ולפגוש דמויות ססגוניות אשר מזוהות עם השוק.
מבוגר ₪150
ילד (14-17) ₪150
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

טועמים עולם: סיור במסעדות המהגרים של דרום תל-אביב סיור אוכל בשוק הכרמל, תל אביב

ד"ר עמרי יבין, חוקר, מרצה ומדריך טיולים בתל אביב, מזמין אותך לטעום, להרגיש ולהריח את מסעדות המהגרים של דרום תל אביב עם אינספור מנות יוצאות דופן (אינג'רה אריתראית, פאני פורי נפאלי או עסידה סודנית), אנשים טובים וסיפורים מרגשים.
10

אותנטיות במיטבה: סיור אוכל בשוק הפשפשים ויפו סיור אוכל בשוק הפשפשים, תל אביב – יפו

סיור אוכל אותנטי, מפתיע וחוויתי של הג'ירפה, קבוצת הסיורים הקולינריים של יפו (Jaffa). הסיור כולל מגוון רחב של טעימות (דגים, גבינות, מתוקים ועוד), משקאות ומפגשים עם אנשים שיספרו לך על החיים ביפו.
10

קולינריה, וינטג' ושמחת חיים: סיור בשוק הפשפשים של יפו סיור אוכל בשוק הפשפשים, תל אביב – יפו

ליאור, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך להצטרף לסיור שוק מלא בטעמים, ריחות וסיפורים מעניינים. הסיור מלווה באינספור מטעמים ומשקאות שיהפכו לחגיגה של אמיתית.

סיורים קולינריים בשוק הנמל - על קצה המפית

שוק הנמל אשר הוקם במהלך שנת 2010 על ידי שיר הלפרן, מיכל אנסקי ורועי חמד הוא "שוק האיכרים" של תל אביב.

שוק הנמל אשר תוכנן בהשראת השווקים הגדולים בעולם (שוק לה בוקריה בברצלונה או שוק בורו בלונדון) מציג מעל 50 דוכנים אשר פועלים בגישת “Farm To Table”  עם תוצרת מקומית, עונתית וטרייה היישר מהשדה של החקלאי.

לצערנו, נכון להיום לא הצלחנו למצוא סיורים קולינריים בשוק הנמל, אלא רק סיורים קולינריים בשווקים הסמוכים בתל אביב (שוק הכרמל, שוק הפשפשים, שוק לוינסקי, פלורנטין, שוק התקווה או שרונה מרקט) – אך, זה לא צריך להפריע לך לעשות סיור קולינרי עצמאי בשוק הנמל לטעום מדוכני האוכל, המעדניות והבסטות שהפכו למוסדות תל אביבים.