סיורים קולינריים בשבועות 2023

סיורים קולינריים בחג השבועות 2023

10
על המפית סיורים קולינריים

מעיינות, תעלומות, וחיטה בשדות – סיור לחג שבועות סיור אוכל בירושלים בחג השבועות

שלי אשכולי, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור של 3 שעות בחג השבועות. במהלך הסיור, ניתן יהיה לשמוע אינספור סיפורים ורעיונות חדשים אשר תוכלו להעביר אותם הלאה על עוגת גבינה עם כל המשפחה.
10
סיורים קולינריים בשוק תלפיות​

שוק תלפיות חיפה: סיור של טעימות שלא מסתיימות סיור אוכל בחיפה בחג השבועות

שרון ויעל מזמינים אותך לסיור קולינרי בשוק תלפיות אשר נמצאת בלב שכונת הדר בחיפה. במהלך הסיור הקולינרי ניתן לטעום משלל המעדניות, המסעדות והקונדיטוריות הכי שוות בשוק תלפיות. כמו כן, הסיור בשוק תלפיות יאפשר לך להיחשף לעקרונות אדריכלות הבאוהאוס החיפאית אשר נמצאת בשכונת הדר.  
מבוגר ₪200
ילד (5-13) ₪150
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

יובל לאיחוד העיר- סיור ליל שבועות של מגדל דוד סיור אוכל בירושלים בחג השבועות

כשהלילה יורד והעיר מתרוקנת, אפשר לגלות את הסיפורים המרתקים שמלווים את ירושלים. במסגרת פרויקט מיוחד לציון 50 שנותיה של ירושלים, ניתן יהיה לשמוע את קורותיהם של תושבי העיר על האירועים ששינו את ההיסטוריה.
10

חגיגת שבועות ביער מאכל בחוות שפע שורשים! סיור אוכל בשדרות היוגב, עולש בחג השבועות

יעקב אגלמז, מבעלי "עם האדמה" מיזם אשר פועל לקירוב בין האדם לטבע, מזמין אותך לגינת גידול טבעית בה ניתן ללמוד בצורה חווייתית על גידולי פחמימות (תפוחי אדמה, פפאיה, בטטות וכדומה), זרעים, צמחי מרפא ועוד. במהלך הסדנה, ניתן יהיה לבצע קטיף עצמי, לטעום וליהנות מהאדמה, הטבע והטעמים המקומיים.

סיורים קולינריים בחג שבועות 2023 - על קצה המפית

חג שבועות הוא בין החגים המיוחדים, הטעימים והחווייתיים ביותר ביהדות. שבועות 2023, היא הזדמנות מעולה לצאת עם כל המשפחה לסיבוב קולינרי באחד או יותר מהשווקים הססגוניים של ישראל.

סיור קולינרי בחופשת שבועות יאפשר לך לשמוע את הסיפורים על המקום, לפגוש את הדמויות הצבעוניות אשר עושות את המקום והכי חשוב, לטעום את המנות המטורפות שכולם מדברים עליהן.

סיור אוכל במהלך חופשת שבועות 2023 היא חוויה שונה, מיוחדת ומפתיעה אשר מתאימה ליחידים, זוגות ומשפחות אשר רוצות לחוות את החג דרך הבטן….