סיורים קולינריים בצפון

סיורים קולינריים בצפון

10
סיורים קולינריים בשוק התקווה​

סודות הדרוזים נחשפים: גרפיטי, קולינריה וצמחי מרפא סיור אוכל בדלית אל כרמל, צפון הארץ

צהלה ברוש, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור קולינרי חדש, מעניין ומעשיר בכפר הדרוזי דלית אל כרמל. במהלך הסיור ניתן יהיה להכיר את השוק הדרוזי המקומי, להכיר את היזמים הצעירים והמבוגרים של המקום ולטעום מספר מנות אותנטיות בדלית אל כרמל.
מבוגר ₪130
ילד (6-17) ₪100
10
סיורים קולינריים ברמלה

חוויה לכל החושים: סיור טעימות בסמטאות צפת העתיקה סיור אוכל בצפת, צפון הארץ

שני עמיחי בונה, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור טעימות מסתורי, מרגש ומעשיר בסמטאות של צפת העתיקה. הסיור כולל טעימות ממנות הרחוב של צפת (פלאפל, פריקסה, גבינות, תבלינים ופיצוחים), מפגש עם אמנים מקומיים וסיפורים בלתי נשכחים.
מבוגר ₪159
ילד (4-12) ₪80
10

סיור טעימות: משוק עכו עד לנמל סיור אוכל בשוק עכו העתיקה, צפון הארץ

קבוצת יאללה באסטה מזמינה אותך לסיור טעימות בשוק עכו העתיקה. במהלך ניתן להכיר את 3 השווקים העיקריים של עכו (השוק הלבן, הבאזר הטורקי והשוק העממי), לטעום טעימות מהמנות העונתיות של עכו ולפגוש את האנשים אשר מזוהים עם השוק המקומי.
מבוגר ₪150
ילד (14-17) ₪150
10

שוק תלפיות חיפה: סיור של טעימות שלא מסתיימות סיור אוכל בשוק תלפיות, חיפה

שרון ויעל מזמינים אותך לסיור קולינרי בשוק תלפיות אשר נמצאת בלב שכונת הדר בחיפה. במהלך הסיור הקולינרי ניתן לטעום משלל המעדניות, המסעדות והקונדיטוריות הכי שוות בשוק תלפיות. כמו כן, הסיור בשוק תלפיות יאפשר לך להיחשף לעקרונות אדריכלות הבאוהאוס החיפאית אשר נמצאת בשכונת הדר.  
מבוגר ₪200
ילד (5-13) ₪150
10

טיול בשוק ואדי ניסנאס, המושבה הגרמנית ומסלול האמנות סיור אוכל בואדי ניסנאס, חיפה

גילי שולץ, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור עומק מעשיר בסמטאות ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית. הסיור מאפשר היכרות רחבה עם ההיסטוריה של חיפה, ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית, מפגש עם הסוחרים של "שוק הוואדי" ומספר טעימות מהתוצרת המקומית.
10

מצפינים בעקבות האוכל: סיור טעימות בשוק נצרת סיור אוכל בנצרת

רשת בתי הארחה, אברהם הוסטלס, מזמינה אותך לסיור טעימות אותנטי, חוויתי ומעניין בסמטאות שוק נצרת העתיקה. במהלך הסיור ניתן יהיה לבקר במוסדות הקולינריים הבולטים של נצרת, לשמוע על ההיסטוריה המקומית ולטעום את המנות הכי טובות בנצרת (הכנאפה הכי טובה בישראל).
10

סיור קסום בנצרת: תצפיות, טעמים וביקור בכנסיות הייחודיות סיור אוכל בנצרת

אורנה סידי, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור מלא בסיפורים, טעמים וחווית בכנסיות הייחודיות של נצרת העתיקה. הסיור כולל מספר של טעימות (מנות אוריינטליות, משקאות והרבה מתוקים) אשר נערכות במספר תחנות לאורך המסלול הרגלי בסמטאות וכנסיות העיר (ציר הצליינים, כנסיית הבשורה הקתולית וכדומה).
מבוגר ₪185
ילד (10-15) ₪140

סיורים קולינריים בצפון- על קצה המפית

בשנים האחרונות, צפון הארץ הוא לא רק מוקד עלייה לאטרקציות, צימרים וחופשות מפנקות אלא גם יעד למטבחים, מאכלים וטעמים בלתי נשכחים.

סיור קולינרי בצפון יחשוף בפניך את התרבות המקומית, סגנונות הבישול והכי חשוב, המאכלים הטעימים שאפשר למצוא רק כאן. סיור אוכל בערי הצפון (חיפה, נצרת, עכו, צפת, טבריה, דלית אל כרמל, ג'סר א-זרקא, פרדס חנה כרכור או רמת הגולן) יאפשרו לך לגלות טעמים חדשים, להכיר את האנשים המקומיים ולהרגיש חוויה אחרת אשר מערבת מכל טוב.

לעיתים קרובות, סיור אוכל בצפון הוא חוויה בלתי נשכחת של טעמים, צבעים וסיפורים מרגשים – סיור קולינרי בצפון מומלץ לכל מי שרוצה להכיר את הצפון מזווית אחרת, שונה ומיוחדת.