סיורים קולינריים בפרדס חנה כרכור

סיורים קולינריים בפרדס חנה כרכור

10
סיורים קולינריים בשוק התקווה​

פרדס חנה כרכור: סיור בעקבות אמנים, קולינריה וחלומות סיור אוכל בפרדס חנה כרכור

אודי, מדריך טיולי בוטיק, מזמין אותך לסיור אוכל ברוח פרדס חנה כרכור אשר יכלול מפגש עם אמנים מקומיים, קולינריה ואינספור חלומות. במהלך הסיור ניתן יהיה לטייל בשוק האיכרים המקומי של פרדס חנה כרכור, לטעום מספר יצירות אמנות קולינריות (מאפים, סנדוויץ' בשר מעושר ועוד) ולפגוש את האמנים שבחרו לעבוד, ליצור ולהתפתח בפרדס חנה כרכור.
מבוגר ₪265
ילד (7-18) ₪265
10

סודות וטעמים מדרום הודו: סדנת בישול וארוחה טבעונית סדנת אוכל בפרדס חנה כרכור

מיכל פריזר- נוגה, מזמינה אותך לסדנת בישול הודית אשר תזרוק אותך בחזרה לטיול שאחרי הצבא. במהלך סדנת הבישול, ניתן יהיה ללמוד איך להכין מגוון מנות, מטבלים וקינוחים טבעוניים מהמטבח ההודי, לשמוע לא מעט סיפורים על התרבות ההודית ולקבל חוברת מתכונים מלאה כך שכל אחד יוכל להמשיך את החוויה במגרש הביתי שלו.
10
סיורים קולינריים ברמלה

סדנת בישול אוכל אתיופי אותנטית סדנת אוכל בפרדס חנה כרכור

אמבר רוגע וטיזיטה, מזמינות אותך לסדנת בישול מרגשת, אותנטית וטבעונית לחלוטין אשר מושתת על עקרונות המטבח האתיופי. במהלך סדנת הבישול, ניתן יהיה להכיר את המטבח האתיופית, ללמוד להכין ארוחה אתיופית מלאה (אינג'רה, שורו, מסיר ואט, קאיסר אליצ'ה, סלטים ועוד) ולחוות חוויה אחרת לחיך הישראלי.

סיורים קולינריים בפרדס חנה כרכור - על קצה המפית

על לפני מספר שנים, אווירת השאנטי של פרדס חנה כרכור השתלטה על הסצנה הקולינרית של האזור- אך, הגידול המתמשך של העיירה המנומנמת הוביל לשינוי משמעותי בתרבות הפנאי של תושביה.

סיור קולינרי בפרדס חנה כרכור יאפשר לך להכיר את שוק האיכרים המקומי, ליהנות מאמנות רחוב בועטת ולטעום מספר רב של טעימות חדשניות, מפתיעות וטעימות במיוחד במוסדות הקולינריים של פרדס חנה כרכור.

סיור אוכל בפרדס חנה כרכור הוא שילוב של יצירתיות, צבעים ונשמה אשר מובילים לסיור בלתי שגרתי, מיוחד ואחר באחת מהמקומות המסקרנים בישראל.