סיורים קולינריים בפלורנטין

סיורים קולינריים בפלורנטין

10
על המפית סיורים קולינריים

מעורב תל אביבי: חווית גרפיטי בפלורנטין וטעימות בלוינסקי סיור אוכל בשכונת פלורנטין, תל אביב – יפו

אורנה סידי, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור אשר משלב תרבות, אמנות וטעימות בשכונת פלורנטין. הסיור מתחיל במעוז ציורי הגרפיטי של  פלורנטין ועובר דרך שוק לוינסקי אשר בו ניתן יהיה לטעום מספר טעימות (בורקס בלקני, עלי גפן, גבינות, משקאות מיוחדים וקינוחים מסורתיים) ישירות מהדוכנים, המעדניות והמסעדות הכי טובות.
10

מאנצ' המושלם: סיור אוכל מושחת ולא סביר בפלורנטין סיור אוכל בשכונת פלורנטין, תל אביב – יפו

קבוצת בוקא (Bhuka) מציעה לך סיור אוכל מושחת, מפנק ולא סביר בשכונת פלורנטין הצעירה, הפוטוגנית והמפתיעה. במהלך הסיור הקולינרי, ניתן יהיה לטעום מהמסעדות, המעדניות והדוכנים הטובים ביותר בפלורנטין, לחקור את השכונה לאורכה ולרוחבה ולפשוט ליהנות מכל רגע.  
מבוגר ₪220
ילד (5-17) ₪220

10

השכונה הצעירה בעיר: סיור קולינרי לילי בפלורנטין סיור אוכל בשכונת פלורנטין, תל אביב – יפו

נמרוד, מדריך טיולים מוסמך, מזמין אותך לסיור קולינרי לילי בחצר האחורית של תל אביב, שכונת פלורנטין. במהלך הסיור ניתן יהיה לשוטט בסמטאות של שכונת פלורנטין, לטעום מספר רב של מאכלים (פיצה מאיטליה, מאפים תימניים, מאנצ’ים מקסיקנים, קרפים וגלידה אלוהית) ולשמוע מה מושך את כל הצעירים בתל אביב אל השכונה.
מבוגר ₪220
ילד (3-5) ₪180
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

אוכל מסביב לעולם: סיור קולינרי מגוון בשכונת פלורנטין סיור אוכל בשכונת פלורנטין, תל אביב – יפו

צוות גרפיטיול, צוות של אמנים מקומיים, מזמין אותך לסיור קולינרי לא שגרתי, שמח ומפתיע בשכונת  פלורנטין בתל אביב.  הסיור כולל לפחות 5 טעימות של מאכלים יוצאי דופן אשר יעיפו לך את הסכך.

סיורים קולינריים בפלורנטין - על קצה המפית

שכונת פלורנטין היא אחת מהשכונות הססגוניות, הצעירות והמפתיעות ביותר בדרום תל אביב.

סיורים קולינריים בפלורנטין יאפשרו לך להכיר את המסעדות, המעדניות והמאפיות הכי טובות בשכונה, לפגוש את האנשים ולהתבונן באומנות הרחוב אשר נמצאת בכל פינה בפלורנטין.

כל סיור אוכל בפלורנטין מסתיים בסופו של דבר במדרחוב של שוק לוינסקי אשר נמצא בחלק המזרחי של השכונה ומציע אוכל טוב, יצירתיות ואווירה  שקשה למצוא במקומות אחרים בתל אביב ובכלל.