סיורים קולינריים בנתניה

סיורים קולינריים בנתניה

10
על המפית סיורים קולינריים

טעים ואותנטי: סיור קולינרי מיוחד בשוק נתניה סיור אוכל בשוק נתניה

הילה, בלוגרית ומנחת סדנאות בישול, מזמינה אותך לסיור קולינרי מלא באוכל טעים, אלכוהול וחוויות חדשות. במהלך הסיור הקולינרי בשוק נתניה, ניתן יהיה להיחשף למסעדות הכי טובות בשוק, לטעום ביותר מ – 10 תחנות ולפגוש את הדמויות הצבעוניות של השוק.
מבוגר ₪175
ילד (6-12) ₪90
10

סיור קולטורה וטעימות מפתיעות בשוק נתניה סיור אוכל בשוק נתניה

זמר, מדריך טיולים מקומי, מזמין אותך לסיור טעימות אותנטי, מקורי ומפתיע בשוק נתניה. במהלך הסיור הקולינרי ניתן לשמוע על ההיסטוריה של "עיר היהלומים", לטעום אוכל רחוב אסלי ולפגוש את הסוחרים הססגוניים של שוק נתניה.  
10

סיור טעימות בשוק נתניה וסדנת בישול עם שף אייל לביא סיור אוכל + סדנת בישול בשוק נתניה

השף אייל לביא, מזמין אותך לסיור טעימות אקסקלוסיבי, מפתיע וחוויתי בשוק נתניה במהלכו ניתן יהיה להכיר את חומרי הגלם המקומיים, לפגוש את בעלי הבאסטות ולשמוע את הסיפורים המיוחדים של השוק. בנוסף, בחלקו השני של הסיור ניתן יהיה להגיע לחוות משק הלברכט לסדנת בישול מיוחדת אשר תכלול הכנה של ארוחת מלאכים ים תיכונית (סלטים, דגים, בשרים וקינוחים מושחתים).
10

גבינות או לא להיות – סדנת הכנת גבינת בוטיק סדנת אוכל בנתניה

שוקה כרמלי ממחלבת "השוקיה", מזמין אותך לסדנת בישול מעשית להכנת גבינות בוטיק. במהלך הסדנה ניתן ללמוד על תהליך הכנת הגבינה (פסטור, גיבון וכדומה), להכין גבינה צ'רקסית אסלית ולטעום אינספור גבינות (רכות, חצי קשות, קשות, עובש כחול וכדומה) מתוצרת מקומית או בינלאומית.
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

לאכול בריא ובקלות: סדנת בוטיק בנתניה סדנת אוכל בנתניה

וירג'יני מזמינה אותך לסדנת בוטיק בנתניה אשר משלבת מספר רב של טכניקות בישול, טיפים ייחודיים ומתכונים ממטבחים בריאים אותם ניתן להכין בצורה בריאה, קלה ומהירה.  סדנת הבישול כשרה ומתאימה לכל סוגי התזונה (פליאו, צמחוני, טבעוני, קטוגנית או ים תיכונית).

סיורים קולינריים בנתניה - על קצה המפית

הסצנה הקולינרית של נתניה נמצאת ב – 2 קצוות מנוגדים של המפה הקולינרית. מצד אחד, אוכל מסורתי עדתי ומצד שני, מסעדות שף טרנדיות, חדשות ומפתיעות.

סיור קולינרי בנתניה יעניק לך את האפשרות לחקור את המקומות הטובים ביותר בנתניה, לשמוע על האנשים שבמרכז הפעילות ולטעום מגוון רחב של מנות מנצחות בנתניה.

סיור אוכל בנתניה היא חוויה קולינרית מפתיעה, שונה ואחרת – כזו, שבטוח לא ניתן יהיה לשכוח לעולם.