סיורים קולינריים בנצרת

סיורים קולינריים בנצרת

10
על המפית סיורים קולינריים

סיור טעימות משגע בשוק נצרת העתיקה סיור אוכל בנצרת

קבוצת יאללה באסטה, מזמינה אותך לסיור טעימות משגע בשוק נצרת העתיקה אשר כולל עם חומרי גלם מקומיים, מסעדנים ובעלי מלאכה. הסיור הקולינרי כולל טעימות של 5-6 מנות מהמטבח הנצרתי-הגלילי ומעבר בשוק, המסגדים, הכנסיות והסמטאות הקסומות של נצרת.
מבוגר ₪150
ילד (14-17) ₪150
10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

מצפינים בעקבות האוכל: סיור טעימות בשוק נצרת סיור אוכל בנצרת

רשת בתי הארחה, אברהם הוסטלס, מזמינה אותך לסיור טעימות אותנטי, חוויתי ומעניין בסמטאות שוק נצרת העתיקה. במהלך הסיור ניתן יהיה לבקר במוסדות הקולינריים הבולטים של נצרת, לשמוע על ההיסטוריה המקומית ולטעום את המנות הכי טובות בנצרת (הכנאפה הכי טובה בישראל).
10

סיור קסום בנצרת: תצפיות, טעמים וביקור בכנסיות הייחודיות סיור אוכל בנצרת

אורנה סידי, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור מלא בסיפורים, טעמים וחווית בכנסיות הייחודיות של נצרת העתיקה. הסיור כולל מספר של טעימות (מנות אוריינטליות, משקאות והרבה מתוקים) אשר נערכות במספר תחנות לאורך המסלול הרגלי בסמטאות וכנסיות העיר (ציר הצליינים, כנסיית הבשורה הקתולית וכדומה).
מבוגר ₪185
ילד (10-15) ₪140
10

נצרת קצת אחרת: טועמים, נהנים ופוגשים מקומיים סיור אוכל בנצרת

עדן, מדריך טיולים מקומי, מזמין אותך לחוויה קולינרית בלתי נשכחת ברחובות נצרת העתיקה. במהלך הסיור הקולינרי ניתן יהיה להתרשם מסמטאות נצרת, לפגוש את התושבים המקומיים ולטעום 3-4 מנות מהמטבח הנצרתי.  
מבוגר ₪199
ילד (7-14) ₪149

סיורים קולינריים בנצרת - על קצה המפית

נצרת, העיר הערבית הגדולה בישראל, הפכה בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל לא רק לצליינים אשר פוקדים אותה בעקבות ספרי הבשורה, אלא גם לשפים ופודיס אשר הגדירו אותה כבירת הקולינריה הישראלית.

סיור קולינרי בנצרת העתיקה יאפשר לך להיחשף לאחד השווקים הקסומים, הנסתרים והעתיקים ביותר בישראל, להתרשם מההיסטוריה העשירה של העיר נצרת ולפגוש את האנשים שיאפשרו לך להרגיש בבית מהרגע הראשון.

סיור אוכל בנצרת הוא מפגש של תרבויות, טעמים וריחות אוריינטליים אשר יספרו לך את הסיפור של נצרת ויאפשרו לך לחוות חוויה אחרת, שונה ומיוחדת בכל פעם מחדש.