סיורים קולינריים במושבה הגרמנית

סיורים קולינריים במושבה הגרמנית

10
על המפית סיורים קולינריים

לטייל ולטעום את המושבה הגרמנית וואדי ניסנאס בחיפה סיור אוכל במושבה הגרמנית בחיפה

גילי דרור, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור טעימות חוויתי, מרגש וטעים במיוחד במושבה הגרמנית ובאזור וואדי ניסנאס בחיפה. במהלך הסיור ניתן לטעום מ – 5-6 עסקים מקומיים, להכיר את הסיפורים המיוחדים של הטמפלרים במושבה הגרמנית ולהכיר את הדמויות הצבעוניות ביותר של וואדי ניסנאס בחיפה.
מבוגר ₪170
ילד (13-18) ₪130
10

בתים מספרים: סיור במושבה הגרמנית וטעימות בוואדי ניסנאס סיור אוכל במושבה הגרמנית בחיפה

אורנה סידי, מורדת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לגלות את הסיפורים ההיסטוריים של המושבה הגרמנית בחיפה, לטעום מהמטעמים של ואדי ניסנס וליהנות מחוויה שונה, מיוחדת וקסומה על מרגלות חיפה. במהלך הסיור ניתן יהיה לטעום מספר מנות מקומיות (מנקיש, פלאפל, ממולאים אותנטיים, קינוחים מסורתיים ועוד) ולשמוע את הסיפורים של הבתים והאנשים של חיפה.
מבוגר ₪185
ילד (7-15) ₪140

סיורים קולינריים במושבה הגרמנית - על קצה המפית

שכונת המושבה הגרמנית אשר נמצאת למרגלות הגנים הבהאים כוללת בתוכה לא רק קולינריה מקומית אלא גם אינספור מבנים היסטוריים, נקודות קסומות ויופי נסתר.

סיור קולינרי במושבה הגרמנית מאפשר לך לצלול לתוך העולם המסתורי של הטמפלרים הגרמנים אשר הקימו את המושבה בחיפה, לגלות את הסיפורים שמאחורי הבתים וכמובן, לטעום לא מעט מטעמים מהמטבח הישראלי, הערבי והבלקני.

כל סיור אוכל במושבה הגרמנית של חיפה משלב בין ישן לחדש, מאפשר לך לגעת באנשים ולשמוע את הסיפורים המקומיים שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר.