סיורים קולינריים בטבריה

סיורים קולינריים בטבריה

10
סיורים קולינריים ברמלה

זוללים את העיר: סיור טעימות לא שגרתי בטבריה סיור אוכל בטבריה

יאיר עמיחי, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור טעימות לא שגרתי, מעשיר ומפתיע ברחובות העיר טבריה. במהלך הסיור ניתן יהיה לטעום 4-5 מנות מהמטבח הטברייני, לפגוש את בעלי העסקים המקומיים ולשמוע את הסיפורים והאגדות של זקני טבריה.
מבוגר ₪179
ילד (5-13) ₪99
10
על המפית סיורים קולינריים

על שפת כנרת: סיור טעימות מתובל בסיפורים טבריינים סיור אוכל בטבריה

ירון אוסי, מורה דרך מקומי, מזמין אותך לסיור קולינרי, תרבותי ומפתיע ברחובות של טבריה על שפת הכנרת הכחולה. במהלך הסיור ניתן לטעום לא מעט מנות מהמטבח הטברייני (פלאפל, חומוס, מאפים, משקאות וקינוחים) ולשמוע את הסיפורים שמלווים את נוף ילדותו של ירון.
מבוגר ₪179
ילד (5-13) ₪99
10
על המפית סיורים קולינריים

יין, עראק וסיפורים טבריינים: סיור אלכוהול לילי בטבריה סיור אוכל לילי בטבריה

יאיר עמיחי, מורה דרך מוסמך, מזמים אותך לסיור לילי, שקט וסוער בטבריה. הסיור הלילי עובר במספר נקודות ציון קולינריות בטבריה (ביה"ח הסקוטי, שוק טבריה המתחדש במרכז העיר, שוק 19 וכדומה), חושף את הפאבים המקומיים ומאפשר טעימה של אינספור משקאות אלכוהוליים (בירה, עראק, וויסקי וכמובן, טעימות יין לאורך כל הדרך).

סיורים קולינריים בטבריה - על קצה המפית

טבריה אשר שוכנת על שפת הכנרת, מהווה מוקד משיכה ללא מעט מטיילים בארץ ותיירים מחו"ל .

סיור קולינרי בטבריה יאפשר לך לטעום מהמנות המיתולוגיות של טבריה, להכיר את תושבי המקום ולחקור את מקומות הפנאי והבילוי אליהם הולכים הטבריינים האמיתיים.

סיור אוכל בטבריה הוא חוויה אחרת שווה לעבור בדרך לכנרת או בחזרה ממנה –  בסופו של יום, מדובר בחוויה שונה, מיוחדת ובלתי נשכחת אשר תישאר איתך לאורך שנים רבות.