סיורים קולינריים בחיפה

סיורים קולינריים בחיפה​

10
על המפית סיורים קולינריים

לטייל ולטעום את המושבה הגרמנית וואדי ניסנאס בחיפה סיור אוכל במושבה הגרמנית, חיפה

גילי דרור, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור טעימות חוויתי, מרגש וטעים במיוחד במושבה הגרמנית ובאזור וואדי ניסנאס בחיפה. במהלך הסיור ניתן לטעום מ – 5-6 עסקים מקומיים, להכיר את הסיפורים המיוחדים של הטמפלרים במושבה הגרמנית ולהכיר את הדמויות הצבעוניות ביותר של וואדי ניסנאס בחיפה.
מבוגר ₪170
ילד (13-18) ₪130
10

בתים מספרים: סיור במושבה הגרמנית וטעימות בוואדי ניסנאס סיור אוכל במושבה הגרמנית, חיפה

אורנה סידי, מורדת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לגלות את הסיפורים ההיסטוריים של המושבה הגרמנית בחיפה, לטעום מהמטעמים של ואדי ניסנס וליהנות מחוויה שונה, מיוחדת וקסומה על מרגלות חיפה. במהלך הסיור ניתן יהיה לטעום מספר מנות מקומיות (מנקיש, פלאפל, ממולאים אותנטיים, קינוחים מסורתיים ועוד) ולשמוע את הסיפורים של הבתים והאנשים של חיפה.
מבוגר ₪185
ילד (7-15) ₪140
10

שוק תלפיות חיפה: סיור של טעימות שלא מסתיימות סיור אוכל בשוק תלפיות, חיפה

שרון ויעל מזמינים אותך לסיור קולינרי בשוק תלפיות אשר נמצאת בלב שכונת הדר בחיפה. במהלך הסיור הקולינרי ניתן לטעום משלל המעדניות, המסעדות והקונדיטוריות הכי שוות בשוק תלפיות. כמו כן, הסיור בשוק תלפיות יאפשר לך להיחשף לעקרונות אדריכלות הבאוהאוס החיפאית אשר נמצאת בשכונת הדר.  
מבוגר ₪200
ילד (5-13) ₪150
10

הצד הטעים של חיפה: סיור טעימות בשוק תלפיות סיור אוכל בשוק תלפיות, חיפה

ורד, שפית, בלוגרית אוכל ובעלת סטודיו בשוק תלפיות בחיפה, מזמינה אותך לסיור טעימות בשוק תלפיות אשר יחשוף בפניך את הסודות הכמוסים של שוק תלפיות. הסיור כולל מגוון רחב של טעימות (מאפים גרוזיניים, דגים, גבינות ועוד) ומאפשר להכיר את שוק תלפיות בחיפה מזווית אחרת.
10

טיול בשוק ואדי ניסנאס, המושבה הגרמנית ומסלול האמנות סיור אוכל בואדי ניסנאס, חיפה

גילי שולץ, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור עומק מעשיר בסמטאות ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית. הסיור מאפשר היכרות רחבה עם ההיסטוריה של חיפה, ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית, מפגש עם הסוחרים של "שוק הוואדי" ומספר טעימות מהתוצרת המקומית.
10

לטעום את ואדי ניסנאס- סיור טעימות ואומנות סיור אוכל בואדי ניסנאס, חיפה

שרון ויעל מזמינים אותך לסיור טעימות, אמנותי ותרבותי בסמטאות של שוק ואדי ניסנאס. הסיור יאפשר לך להיחשף למאכלי המטבח השאמי, לפגוש את האנשים שמאחורי הסירים, מכונות הקלייה והטאבונים ולהתרשם מאמנות רחוב, ציורים ופסלים שלא ניתן לראות בשום מקום אחר.
מבוגר ₪120
ילד (1-17) ₪120
10

הסיור הקולינרי המורחב בואדי ניסנאס עם השף משה אנג'ל סיור אוכל בואדי ניסנאס, חיפה

השף משה אנג'ל, מזמין אותך לסיור קולינרי משובח, טעים ועונתי אשר יפתח לכם את התיאבון. במהלך הסיור ניתן יהיה לשמוע את הסיפורים הפיקנטיים של אנשי הוואדי, לטעום מעל 9 מנות מהמטבח החיפאי ולשמוע על ההיסטוריה, האקולוגיה והסצנה הקולינרית בחיפה.
10

טעימה של העיר התחתית: סיור קולינרי מפתיע בחיפה סיור אוכל בעיר התחתית, חיפה

שרון ויעל מזמינים אותך לסיור קולינרי מפתיע, מרגש ואותנטי בסמטאות השוק הטורקי אשר נמצא בעיר התחתית של חיפה. במהלך הסיור הקולינרי ניתן לטעום שלל מאפים תורכיים, להתארח בחמארה (בית מרזח) בלקאנית ולשמוע את הסיפורים המרתקים של חיפה.
מבוגר ₪160
ילד (0-13) ₪120
10

סיור אוכל לא סביר בעיר התחתית בחיפה! סיור אוכל בעיר התחתית, חיפה

קבוצת בוקא (Bhuka) מציע לך סיור אוכל לא סביר בעיר התחתית של חיפה. במהלך הסיור ניתן להיחשף לסצנה הקולינרית של חיפה, לטעום מגוון רחב של מנות רחוב מהמטבח הערבי, הרומני והבלקני ולשמוע את הסיפורים המרתקים של המקומיים בחיפה.

סיורים קולינריים בחיפה​ - על קצה המפית

חיפה היא עיר של ניגודים וחיבורים, כך שתרבות האוכל שניתן למצוא בעיר הושפעה בצורה ישירה מהאוכלוסייה המעורבת שמרכיבה אותה, התרבויות שעברו בה וההיסטוריה הענפה שלה.

בכל הקשור לפן הקולינרי, חיפה היא לא רק בירת השווארמה של ישראל (אין ספק שניתן למצוא בה את השווארמיות הטובות ביותר בישראל החל מהשווארמה של אמיל ועד במבינו, האחים, חזן, נימר ועוד) –  סיור קולינרי בחיפה יאפשר לך להיחשף לסצנה הקולינרית המקומית אשר מורכבת הרבה יותר ממה שחשבת, להכיר את הנפשות הפועלות במוקדים הקולינריים של העיר (שוק תלפיות, שוק ואדי ניסנאס, המושבה הגרמנית או מתחם השוק הטורקי בעיר התחתית) ולטעום אינספור מנות אשר מרכיבות את ה – DNA החיפאי מהמטבח הישראלי, הערבי והרומני.

סיור אוכל בחיפה הוא חוויה שונה, מיוחדת ומחברת אשר ללא ספק תעניק לך חוויה בלתי נשכחת.