סיורים קולינריים בזכרון יעקב

סיורים קולינריים בזכרון יעקב

10

אוכל, יין ואהבה: סיור רומנטי בזכרון יעקב סיור אוכל בזכרון יעקב

צהלה ברוש, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור רומנטי, מקומי ואותנטי במושבה זכרון יעקב. במהלך הסיור ניתן לטעום את התוצרת המקומית (מעל 10 סוגי גבינות, מזאטים, בראוניז ועוד), לשמוע את הסיפורים על האנשים שהטביעו את חותמם במושבה ולפגוש את הדמויות שממשיכות את המסורת.
מבוגר ₪200
ילד (14-18) ₪160
10
סיורים קולינריים ברמלה

סיור יום שישי מתוק מהלב – בקעת הנדיב סיור אוכל בזכרון יעקב

מיקי לב, שף – קונדיטור, מזמין אותך לחוויה לימודית, מהנה ומגבשת בשוק האיכרים הצבעוני של זכרון יעקב. הסיור הקולינרי יוצא בכל יום שישי בבוקר וכולל סיור בשוק האיכרים המקומי, יקב בוטיק ואינספור טעימות בתחנות הפזורות על הדרך.
10
על המפית סיורים קולינריים

פנינה של תבלין – סדנת בישול מהמטבח ההודי סדנת אוכל בזכרון יעקב

פנינה קליין, מזמינה אותך לגלות, לחקור ולהתרגש בסדנת בישול טבעונית/צמחונית מהמטבח ההודי. במהלך סדנת הבישול של פנינה, ניתן ללמוד איך לבשל ארוחת "טאלי" מסורתית אשר כוללת דאל, סמוסה, בטטה וואדה, צ'אטני ואפילו קינוח של גלידה הודית טעימה, בריאה וקלילה.
10

הצטרפו לארוחה מסורתית הישר מהמטבח ההודי סדנת אוכל בזכרון יעקב

פנינה קליין, מזמינה אותך לארוחה מסורתית, אותנטית ומפתיע ישירות מהמזרח הרחוק. במהלך הארוחה המסורתית, ניתן לטעום ממגוון רחב של מנות מהמטבח ההודי המסורתי (מגש טאלי, סמוסות, מלאי כופתא, לאסי, פאקורות, קולפי ולחמים הודיים שונים), לשמוע את הסיפורים ולהתחבר לאנשים אחרים אשר חולקים ביחד איתך את האהבה לאוכל, תרבויות וטעמים אחרים.

סיורים קולינריים בזכרון יעקב - על קצה המפית

המושבה הציורית, זכרון יעקב, מעניקה למבקרים בה אווירה כפרית, קסומה ורגועה במיוחד עד שכמעט ניתן לשכוח שאנו בארץ.

סיור קולינרי בזכרון יעקב מעניק לך את האפשרות לא רק לטעום את חומרי הגלם המקומיים (יינות אשר מיוצרים ביקבי הסביבה,  גבינות מיוחדות, שמנים, בירות, קינוחים ועוד), אלא גם לשמוע את הסיפורים ולפגוש את הדמויות המקומיות.

סיור אוכל בזכרון יעקב היא הזדמנות לעצור לרגע, להתבונן ולחקור את העבר והעתיד של המושבה זכרון יעקב.