סיורים קולינריים בואדי ניסנאס

סיורים קולינריים בואדי ניסנאס

10
על המפית סיורים קולינריים

טיול בשוק ואדי ניסנאס, המושבה הגרמנית ומסלול האמנות סיור אוכל בואדי ניסנאס בחיפה

גילי שולץ, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור עומק מעשיר בסמטאות ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית. הסיור מאפשר היכרות רחבה עם ההיסטוריה של חיפה, ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית, מפגש עם הסוחרים של "שוק הוואדי" ומספר טעימות מהתוצרת המקומית.
מבוגר ₪130
ילד (3-18) ₪75
10
סיורים קולינריים ברמלה

לטעום את ואדי ניסנאס- סיור טעימות ואומנות סיור אוכל בואדי ניסנאס בחיפה

שרון ויעל מזמינים אותך לסיור טעימות, אמנותי ותרבותי בסמטאות של שוק ואדי ניסנאס. הסיור יאפשר לך להיחשף למאכלי המטבח השאמי, לפגוש את האנשים שמאחורי הסירים, מכונות הקלייה והטאבונים ולהתרשם מאמנות רחוב, ציורים ופסלים שלא ניתן לראות בשום מקום אחר.
מבוגר ₪120
ילד (1-17) ₪120
10

השוק התוסס בחיפה: סיור קולינרי-אמנותי בואדי ניסנאס סיור אוכל בואדי ניסנאס בחיפה

רן, מורה דרך יליד חיפה, מזמין אותך לסיור קולינרי בשכונה הכי אותנטית, קסומה ומפתיעה בחיפה, שכונת ואדי ניסנאס. במהלך הסיור הקולינרי ניתן יהיה לטעום את הפלאפל הכי טוב בעיר, לגלות מאכלים ביתיים מהמטבח הערבי ולהתענג על מתוקים בעבודת יד. הסיור משלב היסטוריה, סיפורים ומבט על אמנות הרחוב של חיפה.
מבוגר ₪140
ילד (5-16) ₪80
10

לטייל ולטעום את ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית בחיפה סיור אוכל בואדי ניסנאס בחיפה

גילי דרור, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לטעום את המנות האותנטיות של שוק ואדי ניסנאס ולהתרשם מהמושבה הגרמנית אשר שימשה בית לטמפלרים הגרמנים. במהלך הסיור הקולינרי ניתן יהיה לטעום 5-6 מנות מהמטבח הערבי (לבנוני וסורי), לשמוע את הסיפורים המרתקים ולהיפגש עם אמנים וסוחרים מקומיים בואדי ניסנאס.
מבוגר ₪170
ילד (3-18) ₪130
10

הסיור הקולינרי המורחב בואדי ניסנאס עם השף משה אנג'ל סיור אוכל בואדי ניסנאס בחיפה

השף משה אנג'ל, מזמין אותך לסיור קולינרי משובח, טעים ועונתי אשר יפתח לכם את התיאבון. במהלך הסיור ניתן יהיה לשמוע את הסיפורים הפיקנטיים של אנשי הוואדי, לטעום מעל 9 מנות מהמטבח החיפאי ולשמוע על ההיסטוריה, האקולוגיה והסצנה הקולינרית בחיפה.
10

בתים מספרים: סיור במושבה הגרמנית וטעימות בוואדי ניסנאס סיור אוכל בואדי ניסנאס בחיפה

אורנה סידי, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור קולינרי אשר מערב היסטוריה, דו קיום ואינספור טעימות בוואדי ניסנאס החיפאי. הסיור הקולינרי מתחיל במושבה הגרמנית עם סיפורם של הטמפלרים ולאחר מכן עובר לסמטאות וואדי ניסנאס בהם ניתן יהיה לטעום מספר מנות (מאפים, ממולאים, מתוקים וכדומה) אשר יעבירו לך את הטעמים הייחודים של השכונה החיפאית.
מבוגר ₪185
אזרח ותיק ₪170
ילד (7-14) ₪140
10

טועמים את חיפה: סיור קולינרי אותנטי בואדי ניסנאס סיור אוכל בואדי ניסנאס בחיפה

עדן, מדריך טיולים מקומי, מזמין אותך לסיור קולינרי אותנטי, קליל ומלא אנרגיה בשוק ואדי ניסנאס בחיפה. הסיור הקולינרי כולל טעימה ב – 5-6 תחנות קולינריות לאורך הדרך, המלצות על המקומות הכי שווים בחיפה ואינספור הפתעות, סיפורים ופרסים.
מבוגר ₪199
ילד (7-14) ₪149
10

הסודות של הואדי: סיור קולינרי בואדי ניסנאס בחיפה סיור אוכל בואדי ניסנאס בחיפה

גילי שולץ, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור קולינרי, אמנותי וצבעוני ברחובות והסמטאות של ואדי ניסנאס בחיפה. במהלך הסיור הקולינרי, ניתן יהיה לטעום מנות ייחודיות ב – 6 תחנות קולינריות לאורך המסלול, לפגוש את הסוחרים המקומיים ולשמוע על הדמויות שחיו, עבדו ותרמו להתפתחות ואדי ניסנאס.

סיורים קולינריים בואדי ניסנאס - על קצה המפית

שכונת ואדי ניסנאס בחיפה, היא אחת מהשכונות האותנטיות של חיפה ומשמשת בית ל" שוק הוואדי" אשר נדמה שקפא בזמן, שמר על קסמיו ולא השתנה במרוצת השנים.

סיור קולינרי בואדי ניסנאס יחשוף בפניך את הסמטאות של השכונה הציורית, יאפשר לך לגלות הטעימות הסודיות ביותר של המקום ויאפשר לך לקחת חלק בדו הקיום הישראלי-הערבי אשר מתרחש במקום.

סיור אוכל בואדי ניסנאס הוא חוויה בלתי נשכחת מלאה בסיפורים, אנשים וטעמים של המנות הכי טובות שניתן למצוא במקום.