סיורים קולינריים בדלית אל-כרמל

סיורים קולינריים בדלית אל-כרמל

10
סיורים קולינריים בשוק התקווה​

סודות הדרוזים נחשפים: גרפיטי, קולינריה וצמחי מרפא סיור אוכל בדלית אל כרמל

צהלה ברוש, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור קולינרי חדש, מעניין ומעשיר בכפר הדרוזי דלית אל כרמל. במהלך הסיור ניתן יהיה להכיר את השוק הדרוזי המקומי, להכיר את היזמים הצעירים והמבוגרים של המקום ולטעום מספר מנות אותנטיות בדלית אל כרמל.
מבוגר ₪130
ילד (6-17) ₪100
10
סיורים קולינריים ברמלה

מפגשים עם נשים: יום האישה בדאלית אל כרמל סיור אוכל בדלית אל כרמל

צהלה ברוש, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור העצמה מרתק ברחובות דלית אל-כרמל. הסיור כולל סיור בסמטאות דלית אל-כרמל במהלכו ניתן לצפות בקיר הגרפיטי הארוך בישראל, מפגש עם נשים חזקות אשר מנהלות עסקים קולינריים בכפר ואינספור טעימות של מאכלים מקומיים (מפיתה דרוזית עם לבנה ועד כנאפה מתוקה עם פיסטוקים).

סיורים קולינריים בדלית אל-כרמל- על קצה המפית

דלית אל כרמל, הישוב הדרוזי הגדול בארץ, הוא בין הישובים העתיקים, המרתקים והמפתחים ביותר במגזר הדרוזי. בשנים האחרונות, המגזר הדרוזי משתנה מקצה לקצה מבחינה קולינרית, חברתית ותרבותית.  

סיור קולינרי בדלית אל כרמל יעניק לך את האפשרות לגלות את השינויים שחלו בחברה הדרוזית, לגלות מיזמים קולינריים חדשים אשר לא ניתן למצוא בשום מקום אחר ולפגוש את האנשים שנמצאים בחוד החנית.

סיור אוכל בדלית אל כרמל הוא חגיגה של טעמים, ריחות וסיפורים של אנשים קטנים שעושים שינוי גדול מבחינה מקומית, כלכלית וחברתית.