סיורים קולינריים בג'סר א-זרקא

סיורים קולינריים בג'סר א-זרקא

10
סיורים קולינרים בחיפה - על קצה המפית

לילות סהר בג'סר א-זרקא חווית ערב קיצית סיור אוכל בכפר ג'סר א-זרקא

ארגון דרכים שלובות, מזמין אותך להכיר את התושבים, הסיפורים והמקומות המעניינים ביותר בג'סר א-זרקא. במהלך הסיור הקולינרי, ניתן יהיה ליהנות מארוחה קיצית מלאה אשר תכלול מספר מנות מהמטבח הערב, להכיר את היזמים הייפא ואחמד (בעלי הג'וחא גסט האוס) ולשמוע על התרבות המקומית.
10
על המפית סיורים קולינריים

טיול גסטהאוס מגניב: מנהגי חג, כפר דייגים ומדורה בים סיור אוכל בכפר ג'סר א-זרקא

מירי, מזמינה אותך להפקה משותפת עם הגסטהאוס של ג'וחה בג'סר א-זרקא. במהלך הטיול ניתן להכיר את התרבות, ההיסטוריה והמציאות היומיומית בכפר ג'סר א-זרקא, לטעום מדוכני האוכל של ג'סר א-זרקא וליהנות מארוחת ערב מלאה במסעדה של מוסא.

סיורים קולינריים בג'סר א-זרקא - על קצה המפית

גִ'סְר אֶ־זַּרְקָא (הגשר הכחול), הוא אחד מהכפרים הערביים העניים ביותר בישראל, אך בשנים האחרונות יזמים פרטיים והשקעה מטעם המועצה המקומית הפכו את כפר הדייגים הקטן ליעד תיירותי שלא מבייש את הכפרים הקטנים של יוון עם חוף ים פרטי, גסטהאוס, אווירה אותנטית וכמובן, אוכל מדהים.

סיור קולינרי בג'סר א-זרקא מאפשר לך לא רק לטעום מהמנות הטובות ביותר במקום, אלא גם לפגוש את התושבים המקומיים, לסייר בסמטאות הכפר ולשמוע את הסיפורים המרתקים על התושבים אשר הקימו את ג'סר א-זרקא.

סיור בג'סר א-זרקא הוא חוויה בלתי נשכחת של ניחוחות, טעמים וסיפורים מרגשים של האנשים הקטנים שמנסים לשרוד עוד יום בכפר העני ביותר בישראל.