סיורים קולינריים בבני ברק

סיורים קולינריים בבני ברק

10
סיורים קולינריים ברמלה

לכבוד שעבס קוידש: מסע לעולמם של החרדים בבני ברק סיור אוכל בבני ברק

נתנאל, איש חינוך ויזם חברתי, מזמין אותך לגלות, לחקור ולקבל הצצה לסצנה הקולינרית של החרדים בבני ברק. במהלך הסיור ניתן יהיה לטעום מגוון מנות מהמטבח היהודי – חרדי (הערינג, גפליטע פיש, לוקשן-קיגעל, טשולנט ורוגעלכים קטנים) בחנויות האוכל והמעדניות של בני ברק, להכיר את הרחובות המסחריים של בני ברק וליהנות מחוויה שונה לחלוטין.  
10

ה"בְּנֵי בְּרָקִית" – סיור אוכל אותנטי בבני ברק סיור אוכל בבני ברק

שלומית רוטנברג, אימא לשני בחורי ישיבה,  מזמינה אותך לסיור אוכל אותנטי, מסקרן ומלא אנקדוטות בעיר בני ברק – עיר של שלמות וניגודים. במהלך סיור האוכל ניתן להיכנס לקישקע של העולם החרדי, לטעום מטעמים יהודיים מסורתיים (צ'ולנט, כבד קצוץ, קיגעל, סלטים, דגים מלוחים ואפילו רגל קרושה לאמיצים במיוחד) ולחוות את האווירה ברחובות בני ברק בימי חול ובימים שלקראת שבת המלכה.
10
על המפית סיורים קולינריים

עולמה של בני ברק: חלון לעולם קרוב רחוק בשילוב טעימות סיור אוכל בבני ברק

אורנה סידי, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לראות את בני ברק כפי שמעולם לא ראית. במהלך הסיור הקולינרי ניתן יהיה להכיר את הקהילות השונות בבני ברק, לטעום מספר מנות אותנטיות מהמטבח החרדי (קיגל, חמין, אלכוהול, דגים ועוד) ולחקור את הדומה והשונה בבני ברק.  
10

חיי הלילה של בני ברק – סיור וטעימות בין הסמטאות סיור אוכל בבני ברק

יוסף שפייזר, מורה דרך, מזמין אותך למסע בזמן לחיי הלילה של ה"שטייטל", העיירה היהודית בבני ברק. הסיור הרגלי בסמטאות של בני ברק נערך בשעות הערב וכולל מגוון טעימות במספר תחנות (מאפיית ויז'ניץ, מעדניות ומסעדות מקומיות), סיפורים ואינספור הסברים אשר יעשו לך סדר בעולם החרדי.
10

15 דק' ממדינת ת"א – סיור אחר בעיר בני ברק השוקקת סיור אוכל בבני ברק

נועה ומירי, מזמינות אותך לסיור קולינרי אחר, מסקרן ועוצמתי בבני ברק אשר נמצאת במרחק של 15 דקות ממדינת תל אביב. במהלך הסיור ניתן להתרשם ממספר נקודות ציון משמעותיות בבני ברק, ליהנות מטעימה קולינרית של אוכל יהודי מסורתי ולחקור את התרבות, המנהגים והאנשים בעולם החרדי.
10

מעיניים מקומיות: סיור קולינרי-תרבותי בבני ברק סיור אוכל בבני ברק

גיל להב, שף ומסעדן, מזמין אותך לסיור קולינרי – תרבותי בבני ברק אשר יאפשר לך לקבל זווית אחרת על העולם החרדי. הסיור הקולינרי מועבר בצורה קלילה על ידי אברך מקומי וכולל מגוון רב של טעימות נדיבות (דגים כבושים, גפילטע וחזרת, טשולנט עם בשר, חלת ויזניץ וקינוחים) במקומות הכי שווים בבני ברק.

סיורים קולינריים בבני ברק - על קצה המפית

רוב החילונים או המסורתיים בישראל, מסתכלים על בני ברק, העיר החרדית הצפופה, הרועשת והעמוסה כאל סוג של עולם מקביל עם תרבות, שפה ותפיסה עולמית שונה לחלוטין.

סיור קולינרי בבני ברק יכול לחשוף בפניך את התרבות, הערכים והאמונות על פיהם חיים החרדים. בנוסף לכך, סיור אוכל בבני ברק יאפשר לך לחוות חוויה אחרת, שונה ומפתיע של טעמים, מנות וניחוחות מוכרים יותר או פחות בהתאם להיסטוריה האישית שלך.

בני ברק היא כל כך שונה מערים אחרות בישראל, כך שמובטח לך חוויה מסקרנת, שונה ומרתקת אשר תשאיר לך טעם של עוד.