סיורים קולינריים באשדוד

סיורים קולינריים באשדוד

10
סיורים קולינריים ברמלה

עדות וטעמים: סיור קולינארי בשוק באשדוד סיור אוכל באשדוד

אביאל עידן, מורה דרך מוסמך, מזמין אותך לסיור קולינרי, אותנטי ומקורי בשוק אשדוד וברחובות הסמוכים לו. במהלך הסיור ניתן יהיה לטעום את מטעמי השוק המיוחדים, לשמוע על ההיסטוריה של השוק ולספוג את האווירה המחשמלת של שוק אשדוד.
מבוגר ₪150
ילד (10-18) ₪150
10
על המפית סיורים קולינריים

סיור שחיתות במסעדות הכי שוות באשדוד סיור אוכל באשדוד

מלי, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור קולינרי, מושחת ואיכותי של מאכלי עדות באשדוד. במהלך הסיור ניתן יהיה לטעום טעימות ממגוון מטבחים (גיאורגי, איטלקי, ערבי וישראלי), לקבל הדרכה מקצועית ולהכיר את הפינות הקולינריות של אשדוד.
10
סיורים קולינריים ברמלה

טעימות אותנטיות ואמנות רחוב באשדוד שעוד לא הכרתם… סיור אוכל באשדוד

מלי, מורת דרך מוסמכת, מזמינה אותך לסיור טעימות אותנטי, לא שגרתי ומעניין במטבחים שמרכיבים את אשדוד. במהלך הסיור ניתן לטעום אוכל במספר תחנות לאורך המסלול, לשמוע את הסיפורים של האנשים המקומיים ולהיחשף לאמנות הרחוב באשדוד.

סיורים קולינריים באשדוד - על קצה המפית

אשדוד היא אחת מהערים העתיקות בישראל, אשר במהלך השנים קלטה לא מעט עלייה יהודית מרחבי העולם. כתוצאה מכך, הסצנה הקולינרית באשדוד מושפעת בצורה ישירה ממדינות המקור שלהם (ברית המועצות, גיאורגיה, רומניה, צרפת, הודו, דרום אפריקה ועוד).

סיור קולינרי באשדוד יאפשר לך להכיר פסיפס טעמים של עדות שונות, לחקור את ההיסטוריה של העיר ולהכיר את הדמויות הצבעוניות שעושות את המקום.

סיור אוכל באשדוד הוא חוויה טעימה, רב חושית ולא שגרתית אשר תעניק לך מזכרת לכל החיים.